oblygre Svart Tirsdag 11:49 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 11:49 Hei! Skal og sjå på ein Finnseiler 38 som ligger på finn: Til salgs: Finnsailer 38 - 1976 | FINN.no Spesielle ting å sjå etter ? Eg har hatt eit par seglbåter før bl.a. ein frå 1986 så eg er vant med eldre båter. Ville jo hatt ein med fast tak over styreposisjon, gode ideer der? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart Tirsdag 13:22 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:22 Ikkje anna enn dette er ein eldre båt, dom treng ein grundig inspeksjon. Ut over det, så synes eg at båten ser bra ut. Mykje båt for pengane! Sitér dette innlegget Link to post
oblygre Svart igår klokken 13:02 Link til dette innlegget Svart igår klokken 13:02 Mulig det er mykje båt for pengene, men prisene er forsatt på vei ned, til doble prisen får ein noko nyere 35' hallberg rassy med ny motor, nytt limt teakdekk og mykje meir utstyr. Eg planlegg kun å ha båten i nokre år så er naturligvis bekymra for salgsprisen da. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart igår klokken 15:44 Link til dette innlegget Svart igår klokken 15:44 Har du vore og sett på båten? Sitér dette innlegget Link to post
oblygre Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Skal til helga Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden Om du skal selge båten igjen ganske kjapt hadde jeg heller vurdert en litt mer moderne samlebåndsbåt. De holder seg veldig stabilt i pris, og er lettsolgte, spesielt om de har 3 kabiner eller mer. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
sunnmøre Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Enig med enslagsgjest. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden Det kommer vel an på hva du er ute etter. Finnsaileren er en motorseiler. Disse båtene var kjent for høy kvalitet. Og med 68 hk, er denne båten i hvert fall ikke undermotorisert. Til forskjell fra en del andre produksjonsbåter. Utstyrslisten forteller vel at båten er jevnlig oppgradert. Sitér dette innlegget Link to post
oblygre Svart 5 minutter siden Link til dette innlegget Svart 5 minutter siden Har hatt ein Alo 96MS før som var litt av samme konseptet og likte det godt at ein kan stenge av og står tørt og varmt og styrer, fordel her på vestlandet og nordover som eg har tenkt meg. Ein del av desse har dobbel styreposisjon, men ikkje denne ser eg, mulig den vart fjerna når autopiloten kom på plass, det er hydraulisk styring. Timeteljaren stoppat på 10k timer for ei tid tilbake så timer på motor er uvisst, men det er enkle motorer og rimelige overhalingssett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.