Bisse Startet 4.Februar.2017 Del på Facebook Startet 4.Februar.2017 Har dette panelet ombord. Kan det erstattes med de panelene med display feks: Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Kaskazi Svart 4.Februar.2017 Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 (redigert) Jeg byttet ut mitt gamle panel med et 801 panel. Jeg har en 5KW fra 2007. Fungerer glimrende. Ekstra ledninger var strukket frem til gammelt panel. Jobben tar en halv time. Tror ikke at de nyeste panelene kan kobles mot eldre varmere. Redigert 4.Februar.2017 av Kaskazi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
flipflap Svart 4.Februar.2017 Del på Facebook Svart 4.Februar.2017 801 panelet (det nederste) skal funke. Det andre kommer ann på varmeren, det går ett skille rundt 2007, hvis du ringer eber. Norge kan de sjekke for deg. Hvis du har plass ville jeg tatt 801 uansett. Sitér dette innlegget Link to post
MadsHalvorsen Svart 13.Februar.2017 Del på Facebook Svart 13.Februar.2017 hvis det er en airtronic så fungerer det fint :) men husk og følg riktig koblingskjema. IMS her på forumet kan jeg anbefale veldig ålreit og da blir det på stell, så hør med han :) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 13.Februar.2017 Del på Facebook Svart 13.Februar.2017 Hei. Om du har Airtronic, så har eg et slikt panel som du la ut bilde av, som eg ikkje har bruk for. Aldri brukt, kun åpnet i eske. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 13.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2017 Hei. Om du har Airtronic, så har eg et slikt panel som du la ut bilde av, som eg ikkje har bruk for. Aldri brukt, kun åpnet i eske. Im sendt. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
I.M.S. Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Eberspächer har produsert og produserer i dag en rekke forskjellige varmere. Som jeg har skrevet tidligere og gjentar igjen, start tråden med produktnummeret på varmeren, står på typeskiltet på varmeren (ausfürung), så er sannsynligheten større for at evt. innlegg kan inneholde korrekte opplysninger og ikke en masse "synsing" om evt. problemer eller andre spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.