TwinCab Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Hvor finner jeg motornummeret på en Tamd 41. Quote Link to post
REM Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Hvor finner jeg motornummeret på en Tamd 41. <{POST_SNAPBACK}> Foran på bab. side under dieselpumpa så vidt jeg husker. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
fredriksen Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 [ Foran på bab. side under dieselpumpa så vidt jeg husker. <{POST_SNAPBACK}> Det er riktig rem! Det sitter under dieselpumpa, over motorfestet og forran dieselfilteret. Der finnr du et messingskilt med motortype, typenummer og serienummeret under dette. Quote Link to post
Skipper Worse Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Og hvis messingskiltet mangler (det gjør det dessverre noen ganger ) så finner du et støpenummer litt lenger akterut på motoren. Med dette kan du få vite av Volvo Peonta når motoren er bygget og hvilken type det er, om du er i tvil. Og det bør du jo være hvis messingskiltet mangler ... Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts