avgift Startet 11.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2017 (redigert) Hei Noen som kjenner til butikker i Stavanger som fremdeles selger galvanisert båtsøm? Redigert 11.Februar.2017 av avgift (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gavlabåt Svart 11.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2017 Prøv Skruegården, jeg handlet søm der for noen år siden. De har også hatt noe rest på maritim, men vet ikke status nå. Ryfylke trebåtbyggeri kan sikkert også selge deg noen hvis du gidder dra til Finnøy. Kan også bestilles på nett på trebaten .no Sitér dette innlegget Link to post
avgift Svart 11.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2017 Se der ja :) Blir nok billigere med en tur til Sandnes enn til Finnøy bompengemessig :) Har en strandebarmer 17 fots robåt...noen ide om dimensjoner på kjølspiker og søm? Husker ikke slikt fra min ungdom... :) Sitér dette innlegget Link to post
Gavlabåt Svart 12.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2017 Jeg har brukt 1,5" (tror de er 38mm) på et par færinger jeg har skiftet søm på. Du kommer sikkert gjennom med kortere, men greit å gå opp i dimensjon dersom hullene er blitt litt romme. I kjølen har jeg satt syrefaste skruer, det har funket bra. Sitér dette innlegget Link to post
kystseiler Svart 28.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2017 (redigert) Nettbutikken www.hovedsmann.no produserer egen søm og sender over hele landet. Deres søm er litt tykkere enn den gamle Mustadsømmen, noe som er gunstig ved skifte av gammel søm. Redigert 28.Februar.2017 av kystseiler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.