HansT Startet 14.Februar.2017 Del på Facebook Startet 14.Februar.2017 Hei.har en eldre garmin gpsmap kartplotter som jeg gjerne skulle ha hatt ett kart til.Den bruker den "gamle" typen brikke og ikke sd kort som de nyere.har kart over Trondheim og rundt der men skulle hatt tak i ett som går fra Oslo og til rundt kr.sand.Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i? Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 14.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Tenker da på kartbrikke av denne typen. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Jeg kjøpte på Ebay. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
HansT Svart 15.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2017 Okay,da skal jeg ta en kikk der. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 15.Februar.2017 Del på Facebook Svart 15.Februar.2017 Jeg kjøpte i fjor fra en som stadig averterer på Finn. Ryddig og greit. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Kim24 Svart 8.Mai.2020 Del på Facebook Svart 8.Mai.2020 Noen av dere som vil selge kartet til Trondheimsfjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.