Vrod Startet 14.Februar.2017 Del på Facebook Startet 14.Februar.2017 Hei jeg prøver og laste ned en fil med orginal handbok til Princess 330 men jeg får ikke pakket det så lite at jeg får lagt det ut er det noen som har et tips om fremgangsmåte for og få det til og funke så kan jeg få delt det med de som har behov for det . Mvh. Kjell Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
lassepelle Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 Har du dropbox,onedrive eller lignende? Da kan du dele link til fila så den kan lastes ned uavhengig av størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 14.Februar.2017 Del på Facebook Svart 14.Februar.2017 (redigert) Hei Hvor kan en laste ned denne brosjyren? Redigert 14.Februar.2017 av nor star 290.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.Februar.2017 Del på Facebook Svart 15.Februar.2017 (redigert) Mange takk Vrod! Oppdaget at vi har en feil innstilling etter bytte av server, maksimumstørrelse for opplasting av filer er satt for lavt. Skal ordne det og legge filene som vedlegg. Redigert: Det er i orden nå: https://baatplassen.no/i/topic/88674-princess/#entry1897682 Redigert 15.Februar.2017 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 15.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2017 Det blir helt supert da er det ikke jeg som er helt borte vekk? Takk skal du ha. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.