Torsen67 Startet 15.Februar.2017 Del på Facebook Startet 15.Februar.2017 (redigert) Har en 20 ft V6 på hånden men tenker også litt på 21. Målet er å ha båten vinterlagret på henger på sikt. Slik at jeg kan sjøsette og ta opp selv vår/høst. Hva er i grunn forskjell på disse to bortsett fra 1 fot? NB: det er siste gen med hel frontrute jeg tenker på. Redigert 15.Februar.2017 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 15.Februar.2017 Del på Facebook Svart 15.Februar.2017 Jeg hadde en 21 foter 87mod. 21 foteren er faktisk en del større. Den har vanntank(50L) ett lite pentry med vask og kokebluss. litt høyere i kabinen fremme. og nesten ståhøyde under kalesje. skrogene er ikke like. uansett er begge fantastiske sjøbåter. ingen racerbåt. 205hk V6 i denne er perfekt. den trives i marsfart på 25-35knop. trimplan er ett must på de båtene. dyp V bunn. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 22.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2017 Takker! Tar gjerne flere innspill. Hvor mye kjappere vil D20 være med en V6 feks? Vil jeg merke noe på økonomi? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.