Tante bolla Startet 18.Februar.2017 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2017 Jeg har en en 3qm30 i min Nidelv 24.Jeg lurer på om det er noen som vet om alle tre varsellysene i kontrollpanelet skal lyse når jeg skrur på tenningen?For i min så lyser bare olje og ladelyset.som senere slukkes når jeg starter.Er derfor usikker på om temperaturgiveren virker?Setter pris på gode råd her. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 18.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2017 Varsellyset for temperatur vil nok kun lyse når temperaturen er for høy. Sitér dette innlegget Link to post
Tante bolla Svart 18.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2017 ok.hvordan kan jeg vite om den faktisk virker da? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2017 Det begynner nok å pipe også, skal du se :) -du har vel lydalarm? Det er samme lyden som når du vrir om nøkkelen, før du starter motoren. Eller du kan gjøre som meg, glemme å åpne kranen for kjølevann :) Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 19.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2017 (redigert) du kan teste den ved å ta av ledning pa føler og holde den mot gods så skal den hyle må gjøres mens motoren er i gang men du får ikke testet føler på denne måten kun att det er kontakt opp til alarm Redigert 19.Februar.2017 av båt 45 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tante bolla Svart 19.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2017 Det begynner nok å pipe også, skal du se :) -du har vel lydalarm? Det er samme lyden som når du vrir om nøkkelen, før du starter motoren. Eller du kan gjøre som meg, glemme å åpne kranen for kjølevann :) Sitér dette innlegget Link to post
Tante bolla Svart 19.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2017 Det begynner nok å pipe også, skal du se :) -du har vel lydalarm? Det er samme lyden som når du vrir om nøkkelen, før du starter motoren. Eller du kan gjøre som meg, glemme å åpne kranen for kjølevann :) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 20.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2017 (redigert) Skru ut sensoren legger den i vann med ett termometer og varmer opp,kan du se hvor mange grader det er når lampa begynner lyse. Min lyste ved litt over 70c ! Redigert 20.Februar.2017 av Stjernen ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tante bolla Svart 20.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2017 Takk for svar.har prøvd å varme den opp med propan og da lyste det og måleren slo ut.så alt er i orden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.