SHISHI Startet 18.Februar.2017 Del på Facebook Startet 18.Februar.2017 (redigert) Hei! Jeg har en 11fot åpen båt å lurer på hvor gode marinehøyttalere jeg trenger? Er marinehøytalerene fra biltema (319,-)gode nok? Eller burde jeg gå for noen litt dyrere høytallere? Hvilken høyttalere får jeg mest for pengene? Takk på forskudd! Redigert 18.Februar.2017 av SHISHI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 18.Februar.2017 Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 (redigert) Sikker på at du egentlig trenger noe særlig i en så liten båt? Men bare å kjøpe så bra som du har råd til. Redigert 18.Februar.2017 av Teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Fjordland Svart 18.Februar.2017 Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 Skal du bruke båten mye alene? Har selv en 16 fots skjærgårdsjeep, og liker og høre på musikk. Når eg er ute og på fjorden så er det mye støy, motor, vind, sjø og evt slag fra bølger. Skulle eg hatt stereo ombord, måtte det vært noe kraftig noe for å overdøve all støyen. Da blir totalen uutholdelig. Eg kjører med biltemas hørselvern med dab. Helt perfekt for meg, demper støy, fornuftig volum på musikken og hørselen bevares. Skulle eg hatt noe musikk mens eg ligger og fisker eller til kai med besøk ombord, ville eg valgt en portabel spiller på batteri. I en slik liten båt er alt veldig utsatt for vær vind og saltvann, så eg ville aldri brukt penger på fastmontert elektronikk. Noe alla den trådlause dingsten eg bruker på terassen, en høytaler med batteri, blåtann tilkopling og spotify på mobilen, holder i timevis og god lyd. Sitér dette innlegget Link to post
SHISHI Svart 18.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 (redigert) Ja, jeg kommer til å kjøre mye alene. Jeg har en JBL FLIP 3(en liten blåtann høyttaler). Tror kanskje d bare blir til at jeg tar med den då jeg vil høre på musikk. Takk for gode svar!!! Redigert 18.Februar.2017 av SHISHI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Februar.2017 Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 Jeg kjøpte kicker marine 6,5" og synes de spiller bra til å være i båt. De er mer enn dobbelt så tunge som de gamle billige høyttalerene så noe er sikkert bedre;) Har en Kenwood spiller med Bluetooth. Funker bra! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.