Jump to content

Simpson-Lawrence Horizon 600 freefall - HJELP


Zora

Recommended Posts

Heisan,

 

jeg har en Simpson-Lawrence Horizon 600 freefall VINSJ i baugen.

 

Vinsjen fungerer ikke når jeg prøver å løse den ut. Jeg hører et klikk i releet men det skjer ingenting mer.

 

Har prøvd å få hjelp via forhandler men da må jeg sende inn vinsjen.

 

Har noen av dere kjennskap til denne vinsjen og hva som kan være feil her?

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde akkurat samme symptomene på min Lofrans vinsj. Nå er det riktignok ikke frittfall på denne, og den gikk ingen veier. Det bare klikket i releet på samme måte. Sjekket alle koblinger, sikringer og brytere. Hadde strøm helt fram til motoren, men det viste seg at det var minuskabelen som var problemet. Det var vakkel i koblingspunktet der som kabelen var skrudd på vinsjhuset. Det var kontakt så lenge jeg målte med prøvelampe, men når det ble belastning på systemet ble det brudd. Måtte flytte hele minuskabelen til et annet punkt, da virket alt ok. Prøvde først å pusse koblingspunktene, men det hjalp ikke.

Må bare innrømme at jeg funderte litt over denne feilen før jeg fant ut av den. Det kan jo være lignende feil på din. Er i hvertfall verdt å sjekke alle koblinger grundig.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...