Sjø stjernen Startet 23.Februar.2017 Del på Facebook Startet 23.Februar.2017 Vinsjen ligger oppå dregg luka her men tenker å demontere davidene og sette vinsjen der hvor david på barbord side har stått. Vinsjen bygger for mye i lengde rettning. Tenker derfor å lage en syrefast plate som jeg får knekt noen vinkler på så den kan skrus fast. Noen Ideer tanker om dette? Vinsjen er for kjetting og tau. Tenker å hvertfall ha 20-30meter kjetting og resten 3 slått tau. Tenker å lage kasse i bunn på båten under dekk. Må da lage en solid gjennomføring i dekket der hvor vifta befinner seg så ikke kjettingen/tauet henger seg opp før det når ned i kassen Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
Sjø stjernen Svart 23.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2017 Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
Sjø stjernen Svart 23.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Februar.2017 Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.