Capitan Startet 2.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2017 Hei, jeg har en slik pakkboks installert, ble ikke ferdig med installasjonen så ville bare være sikker på at jeg er på rett vei. Denne pakkboksen er vannsmurt, koblingspunktet for slangen skal ha vann (går jeg ut ifra) og siden det viste seg å være vanskelig å hente dette fra inntaket til motoren har jeg kommet fram til at jeg lager en ny gjennomføring. Den korken nedenfor er for bitte litt fett, som fulgte med. vil det være en god ide å bruke en slik som i utgangspunktet er for motoren for å få god gjennomstrøming? eller er det bare å gå for en standard skroggjennomføring? Har ikke satt meg helt inn i fysikken bak det hele, men har sett i andre tråder at du vil ha et vist trykk på systemet. Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 3.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2017 Rask er båten ? RM propelleraxeltätningar RM är mycket prisvärda propelleraxeltätningar för fritidsbåtanvändning upp till 30 knop. Vatten och fett krävs för smörjning och kylning. För långsamtgående båtar tillförsäkras smörjning och kylning med vatten genom att en avluftningsslang ansluts till tätningen. För snabbgående båtar måste istället vatten tillföras. RM propelleraxeltätningar levereras med monteringsverktyg, specialfett och dubbla slangklämmor. Tätningen ska smörjas med ett specialfett en gång per säsong. Den finns för axeldiameter från 25 mm till 40 mm. Kontakta oss för mer info. Sitér dette innlegget Link to post
Capitan Svart 3.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2017 (redigert) Hei, det er en seilbåt. Bostrøm 31 mk 2. Tipper farten ikke overstiger 7 knop. Redigert 3.Mars.2017 av Capitan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.