Jump to content

Radice vannsmurt pakkboks installasjon

Capitan

Recommended Posts

Hei, jeg har en slik pakkboks installert, ble ikke ferdig med installasjonen så ville bare være sikker på at jeg er på rett vei.

Denne pakkboksen er vannsmurt, koblingspunktet for slangen skal ha vann (går jeg ut ifra) og siden det viste seg å være vanskelig å hente dette fra inntaket til motoren har jeg kommet fram til at jeg lager en ny gjennomføring. Den korken nedenfor er for bitte litt fett, som fulgte med.

bilde

vil det være en god ide å bruke en slik som i utgangspunktet er for motoren for å få god gjennomstrøming?

bilde

eller er det bare å gå for en standard skroggjennomføring?

bilde

Har ikke satt meg helt inn i fysikken bak det hele, men har sett i andre tråder at du vil ha et vist trykk på systemet.

Thomas

Rask er båten ?

RM propelleraxeltätningar

RM är mycket prisvärda propelleraxeltätningar för fritidsbåtanvändning upp till 30 knop. Vatten och fett krävs för smörjning och kylning. För långsamtgående båtar tillförsäkras smörjning och kylning med vatten genom att en avluftningsslang ansluts till tätningen.

För snabbgående båtar måste istället vatten tillföras. RM propelleraxeltätningar levereras med monteringsverktyg, specialfett och dubbla slangklämmor. Tätningen ska smörjas med ett specialfett en gång per säsong. Den finns för axeldiameter från 25 mm till 40 mm.

Kontakta oss för mer info.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...