Tema2 Startet 3.Mars.2017 Del på Facebook Startet 3.Mars.2017 Belgen til septikpumpen er sprukket. Jeg ønsker å erstatte pumpen med en eletrisk pumpe. Er det noen som vet hvordan jeg kommer til pumpen bak veggen på toalette? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Mars.2017 Del på Facebook Svart 3.Mars.2017 Du må krabbe inn fra luka ved siden av motorromsluka i lasterommet. Altså den luka i styrbord side. Lengst fremme i veggen der er den montert. Var slik på den jeg hadde hvertfall. Lykke til det er ganske trangt forbi septiktank som også ligger der. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tema2 Svart 4.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Takker for svar, men tror du det vil være mulig å komme til hvis jeg sager ut en luke I treveggen over pumpen inne på toalettet? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2017 Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Det er ikke så håpløst å komme til bak der. Så jeg ville forsøkt det først. Kan nok være greit at du har med en som kan være håndtlanger. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2017 Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 (redigert) Edit dobbelpost Redigert 4.Mars.2017 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Tema2 Svart 4.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 OK. Jeg prøver det først. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Mars.2017 Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Det går nok greit. Er ikke så trangt.. men greit å ha en medhjelper så du slipper ut og inn bare for å hente verktøy Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.