Treskolars Startet 4.Mars.2017 Del på Facebook Startet 4.Mars.2017 Min tidligere så trofaste Marna H har blitt en skikkelig kranglefant. Har prøvt forskjellige magneter og forgassere, rengjort tanken og sjekka ventiler. Fikk start i dag men den går ikke skikkelig. Den "fiser" i forgasseren når jeg sveiver og av og til under gange. Hva skyldes det? Mottar gjerne tips, ingen er dumme. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 4.Mars.2017 Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Brent ventil gjennomslag utett vetil sete ...kjenner ikke motoren bare tipper hva det kan være Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
bellen Svart 4.Mars.2017 Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Ja, høres ut som utett ventil. Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 4.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2017 Takker for tips, alt skal prøves. Uten å være negativ vil jeg bare skyte inn at den har noenlunde grei kompressjon Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 5.Mars.2017 Del på Facebook Svart 5.Mars.2017 Mål kompresjonen! Den bør ikke være særlig mye under 5 bar for at motoren skal kunne gå ordentlig. Sjekk også om bensinen renner ordentlig fra tank til forgasser. Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 5.Mars.2017 Del på Facebook Svart 5.Mars.2017 Feil tenningspunkt ?...2° f.ø.d ? Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 5.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2017 Takker for gode råd, tror jeg går for den med ventilene. De har aldri blitt gjort noe med. Tenning er ok og bensinen renner bra Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 5.Mars.2017 Del på Facebook Svart 5.Mars.2017 Har ikke helt trua på ventiler... sjekk tenningsanlegg og forgasser.. Tett forgasser kan gi kroniske sykdommer som lett lar seg helbrede ved å demontere og trykkblåse kanaler og dyser. En pianotråd kan gjøre susen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.