R.O Startet 8.Mars.2017 Del på Facebook Startet 8.Mars.2017 Noen som har vært på VIP åpningene kvelden før messa åpner..? Frister med mindre kø osv.. Men jeg pleier å gjøre en del av årets små båt investeringa på messa. I år skal jeg bla se etter bærbar VHF og oppblåsbare vester, men det forutsetter at alt av stands ol er åpent/betjent og produktene pakket ut... Eller er det masse armer og bein kvelden før i håp om å få ulike stands ferdig til neste dag..? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 9.Mars.2017 Del på Facebook Svart 9.Mars.2017 Jeg har. Synes det var OK med tilbud allerede ved VIP-åpningen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
R.O Svart 15.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 VIP og VIP... nå har jeg fått tredje invitasjonen, det holder nok å skrense innom en båtbutikk så blir du VIP kunde.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.