Karstein Startet 22.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2005 Som båtentusiast, er jeg som andre opptatt av vær/vind og bølger. Ser nå at mange amerikanske fyr har webcamera. Hadde ikke dette vært en god ide også her til lands? Da kan vi ved selvsyn se forholdene på/ved flere åpne fjord/havstrekk. Er det noen som har kontakter på de rette plasser, for å fremme et slikt forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 22.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2005 Stavensodden fyr har met.no Eos Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2005 (redigert) Hei. På min hjemmeside http://trudelutt.com har jeg samlet over 90 kameraer langs kysten. Disse er riktignok ikke plassert på fyr, men kan likevel være til hjelp ved planlagte seilaser. Får legge inn bildet fra Stavernodden fyr også. Lars H. Redigert 22.Juni.2005 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.