Karstein Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Som båtentusiast, er jeg som andre opptatt av vær/vind og bølger. Ser nå at mange amerikanske fyr har webcamera. Hadde ikke dette vært en god ide også her til lands? Da kan vi ved selvsyn se forholdene på/ved flere åpne fjord/havstrekk. Er det noen som har kontakter på de rette plasser, for å fremme et slikt forslag? Quote Link to post
Eos Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Stavensodden fyr har met.no Eos Quote Link to post
Lars H. Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 (edited) Hei. På min hjemmeside http://trudelutt.com har jeg samlet over 90 kameraer langs kysten. Disse er riktignok ikke plassert på fyr, men kan likevel være til hjelp ved planlagte seilaser. Får legge inn bildet fra Stavernodden fyr også. Lars H. Edited June 22, 2005 by Lars H. (see edit history) Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts