Jump to content

"dronninga" ønsker bilder av oppstasa interiør. har du bilder?


Petter Kjærstad

Recommended Posts

Spørs hva du vil gjøre. 

Jeg begynte med å gjøre om på dashbordet ombord...

 

Før-bilde

bilde

 

Noen nye panel laget hos skiltgravør og et par bokser grå Plastidip og tre nye koppholdere samt nye brytere og flytting av instrumenter fører til dette etter-bildet.

bilde

Jeg kledde også trelista over rutene i grå skai. Litt arbeid men liten kostnad, stor forskjell.

bilde

 

La også samme grå skai rundt ei tynn plastlist fra Coop Obs Bygg, og limte den fast rundt kanten på åpningen i dashen ned til cabiner...

bilde

Ikke det beste bildet, men det gir et inntrykk.

Man kan såvidt se en av fire grå Ikea puter nede i venstre hjørne. Piffer opp den gamle blå salongen...

Redigert av Kjetil1 (see edit history)

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Er det en Tyrkershot du har på lur der Worry?  :giggle:  :drink:  Den blå korken ser misstenkelig ut  :yesnod:

 

Den siden av bordet tilhører Dronninga. Jeg er helt uskyldig i denne saken. (helt sant!) Det morsomme er at Dronninga ikke husket hva den flaska het, så hu spurte etter et glass med "Kurder". Siden har denne flaska blitt kalt Kurder ombord hos oss, ikke Tyrker..

Link to post
Share on other sites

Den siden av bordet tilhører Dronninga. Jeg er helt uskyldig i denne saken. (helt sant!) Det morsomme er at Dronninga ikke husket hva den flaska het, så hu spurte etter et glass med "Kurder". Siden har denne flaska blitt kalt Kurder ombord hos oss, ikke Tyrker..

 

Hahahah, det er det beste jeg har hørt på lenge!! Jammen skal jeg adoptere det navnet. Min Dronning driver med litt selvproduksjon av den drikken. Jeg skal jammen lage ny etikett til den flaska! Jammen ser jeg for meg både logo og bilde på den etiketten.  :lol:  :giggle:

Høne, øl og hornmusikk!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...