Audiaudi Startet 14.Mars.2017 Del på Facebook Startet 14.Mars.2017 (redigert) Kære godtfolk i har før hjulpet mig:-) Jeg har lige monteret denne fjernbetjening. Og mener jeg har kodet den som jeg skulle. Men den tænder kun trusteren i 2 sekunder ad gangen. Har jeg ladet den stå tændt i ca et minut uden at gøre noget kan den kører uafbrudt en' gang for så igen kun at virke i 1 sekundt. Jeg har en video af funktionen som jeg vil prøve at ligge op sammen med et billede. Redigert 14.Mars.2017 av Audiaudi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Kan det være dårlig batteri på senderen? Sitér dette innlegget Link to post
Audiaudi Svart 15.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Kan det være dårlig batteri på senderen? Det er prøvet uden susses :-) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Slukker lyset på fjernkontrollen samtidig som thrusteren stopper eller fortsetter det å lyse så lenge du holder knappen inne? Sitér dette innlegget Link to post
Audiaudi Svart 15.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 (redigert) Det lyser kontant på fjernbetjeningen. Når jeg aktiver den og så er det den trusteren tænder og slukker i sekvenser af 1sekundt Og ellers blinker den til den efter 2minuter slukker automatisk. Redigert 15.Mars.2017 av Audiaudi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 15.Mars.2017 Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Hvor trygg er du på den elektriske tilkoblingen av mottakeren? Om du selv er helt sikker på at mottakeren er koplet riktig, så høres dette ut som en reklamasjonssak. Sitér dette innlegget Link to post
Audiaudi Svart 15.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2017 Det er jeg helt sikker på. Fordi den kom med færdig samlet stik. Han og hun som skulle indskydes mellem. Joystick og motor. Jeg har i dag fået en kontakt ved Vetus. Jeg sender det til test i morgen. Jeg vender tilbage:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.