DR_Nelson Startet 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2017 (redigert) God kveld i stugan. Kjøpt inn ny fenderlist på ca 18m og trenger "noe" og varme denne opp i. Før jeg går i gang med kapping av oljefat og alt det der, er det noen som har gjort dette selv tidligere? Er det noen som har noe "varmetank" jeg kunne leid/lånt for en dag i Stavanger området? Redigert 16.Mars.2017 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 16.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2017 Jeg monterte fenderlist ifjord med en egen ide. Brukte en slik blå plasttønne som det ofte er såpe i,varmluftpistol og lokk. Fungerte fint. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 17.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 (redigert) Det virket interessant. Hvordan gjorde du det? Skar hull i bunn og blåste varmluft inn? Og hvor lenge måtte du stå for å få den myk nok? Redigert 17.Mars.2017 av DR_Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Jeg monterte fenderlist på en 16' båt for noen år siden, og jeg brukte stekovnen på kjøkkenet. Er litt avhengig av hvor du har båten selvsagt. Tror det var ca 80 grader lista skulle ha, så jeg bare satte på varmluft og lot lista ligge i ovnen en halvtime eller noe sånt. Madammen rynket litt på nesa over gummi-eimen som spredde seg i huset, men er man gammel råner er det jo bare godlukt Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
DR_Nelson Svart 17.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Hehe. kan jo alltid ta ut den integrerte stekeovnen med til båten og varme den der:) Men var jo en god ide det der. Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Du kan få min gamle 200 liter varmtvannstank hvis du vil. Den lekker litt, men vannet blir varmt. Sitér dette innlegget Link to post
DR_Nelson Svart 17.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Den tar jeg! Sender deg en pm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.