Chrisa Startet 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2017 Hvilke nettbutikker / butikker selger reservedeler som fuelfilter, reim, impeller, osv, til Solè mini 29? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 sjekk med disse: https://www.bolgamaritime.no/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
OveHelgeland Svart 17.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2017 Hvor i landet er du? Jeg har brukt et firma på finnøy til å skaffe alt av deler til min sole diesel mimi 62. Meget hyggelige folk å meget god service. Å di sender delene til meg. Kan poste nr å navn når jeg får kommet meg hjem. Absulutt til å anbefale:) Sitér dette innlegget Link to post
Chrisa Svart 19.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2017 Hvor i landet er du? Jeg har brukt et firma på finnøy til å skaffe alt av deler til min sole diesel mimi 62. Meget hyggelige folk å meget god service. Å di sender delene til meg. Kan poste nr å navn når jeg får kommet meg hjem. Absulutt til å anbefale:) Jeg holder til i Kristiansand. Flott, takk! Sitér dette innlegget Link to post
OveHelgeland Svart 19.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2017 Jeg har veldig god erfaring me dette firma. De skaffer alt. Å sender det til deg. Ta kontakt på tlf. 98298209 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.