christina Startet 20.Mars.2017 Del på Facebook Startet 20.Mars.2017 har lyst til å sote , sette på soting film på vinduene i Balticen i kabinen forand og bak . Noen som har gjort det og har bilder av dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 20.Mars.2017 Del på Facebook Svart 20.Mars.2017 Min forrige båt var en 2004 Scand Baltic HT med Yanmar290 som jeg var kjempefornøyd med. Den hadde ikke sotede vinduer (ser du har Baltic i profilen din). Savnet ikke slike vinduer i Baltic'en jeg hadde. På båten jeg har nå, en Fairline Phantom, er det originalmonterte meget svaktsotede sidevinduer, frontrute er klar. Med så svak soting som det er på min båt nå, så synes jeg det er behagelig. Men ville ikke tatt meg bryet med å sote vinduer. Er vel greit på sydenbåter, men her i norden så er det veldig greit å ha klart glass mht skumring/nattkjøring. . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.