Jump to content

Sjøen for Alle 2017. (BP-vimpler hos Båtens verden)


Astor

Recommended Posts

Som bergenser med sporadiske opphold i Oslo har jeg forsøkt å legge en jobbreise rundt "båtmessetider" hvert år. Jeg må si meg enig at i år fikk jeg ikke akkurat "frysninger på ryggen". Forutsetningene er klare. Jeg har gammel båt, den skal ikke byttes ut. (nostalgisk forhold til både båtbygger og tidligere eiger - mine to besteforeldre på hhv farssiden og morssiden). Båtmesser har i alle år vert inspirasjonskilde for utbedringer og modifikasjoner (kikking på nye båter) og kilde til duppeditter og dingsebomser. I år  var første året jeg kjedet meg.......Ingen av de utstilte båtene fikk meg til å drømme om ny båt, og få av utstillerne fikk meg til å stoppe opp med reell interesse for en "messeprat" være seg om båter eller utstyr. Mulig er jeg i ferd med å bli gammel (passert 40 med passe margin), mulig er messen i ferd med å bli uinteressant........

Oso

Link to post
Share on other sites

Er det noen som er flinke til snu, så er det vel politilerene!

En må bare få startet debatten nå over hele landet i alle fora/lag.

 Uten politiske ytringer så kan det bli fruktbart.

 

Er det 800 000 båteiere blir det mange stemmer

Og  vi  har betalt de  over skattesedlen.

Redigert av Roger jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...