Jump to content

Noen i Bergensområdet som er villig til å lære vekk seiling?

Sigling

Recommended Posts

Hei! Jer er en mann på 32år som kjenner ett utrolig drag mot sjølivet og det å bo i seilbåt. Men før jeg tar det steget (og har penger nok) vil jeg gjerne lære meg å seile og vedlikeholde en seilbåt. 

Det jeg håper på er om det er noen der ute som vil ha med en hyggelig og oppegående mann på seilturer? Det jeg gjerne vil gi igjenn er arbeidskraft! Så om du trenger hjelp med oppussing av båten, rengjøring eller andre båtrelaterte oppgaver så stiller jeg opp som betaling for at noen lærer meg å seile og at jeg får oppleve hvordan det er å være på seilbåt.

Jeg holder til i Bergen.

Om noen der ute synes dette kunne vært hyggelig så håper jeg du/dere tar kontakt.

mvh. Peter

Hvis du ikke får napp i en seilforening i Bergensområdet, ville jeg blitt forundret.

Tropp opp og selg deg inn, hvilket jeg er overbevist om at du klarer. Det virker jo som om du er en brukenes kar.

Lykke til.

Og du, velkommen som medlem av Båtplassen!

Takk for velkomst! 

Skal undersøke mulighetene mine. Jeg kjenner vertfall på ett brennende engasjement så det skal ikke stå på det. Takk for tips.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...