paulern Startet 22.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 22.Mars.2017 Har kjøpt inn extreme teakrens 1&2. men er litt usikker på hvordan det går med nater. Det står at det ikke reagerer, men man vet jo aldri. Noen her som har prøvd det? Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 22.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2017 Mitt råd: Hvis du er usikker - La luriumet ligge ! Selv blir jeg veldig skeptisk til alt som heter ett eller annet med "extreme" e.l. Men så har jeg også levd et par sommere med klissete nater og vet litt om hvor mye frustrasjon det skaper og hvor mye jobb det er å skifte de. Jeg vet ikke hva de var behandlet med før jeg kjøpte båten, men teakgulvet så vakkert ut. (altså FØR natene begynte å smelte :-) Visse årganger av Windy er kjent for ikke å ha de beste natene. Sitér dette innlegget Link to post
paulern Svart 22.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2017 Bruke grønnsåpe da eller? Hva med nanoprotection over etterpå? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 22.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2017 (redigert) Mitt råd: Hvis du er usikker - La luriumet ligge ! ....Men så har jeg også levd et par sommere med klissete nater og vet litt om hvor mye frustrasjon det skaper og hvor mye jobb det er å skifte de. Jeg vet ikke hva de var behandlet med før jeg kjøpte båten, men teakgulvet så vakkert ut. (altså FØR natene begynte å smelte :-) ... Signerer på denne! Jeg endte opp med bytte av alle natene på Nimbusen ifjor etter uvørent bruk av Snappy Teak. Ingenting kan sammenlignes med å bruke vinteren på å dra opp klissete nater (hvis de lar seg dra opp da...). Uansett - test på et lite og usynlig område først, og se effekten. Redigert 22.Mars.2017 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
GEHU Svart 22.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2017 (redigert) Jeg har brukt extreme teakrens 1 og 2 både på plattform og i cockpit og er svært fornøyd! Ingen problem med nater eller noe.Etterbehandlet med hempel teakolje og veldig fornøyd med farge også!https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24742/1477951663.jpg Redigert 22.Mars.2017 av GEHU (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Jeg har brukt det og bare positiv erfaring. Det virker som det skal og natene like fine. Jeg er ikke selger av Extreme produkter men generelt er det noe av det beste jeg har vært borti. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.