Jump to content

Noen som har erfaringer med Extreme teakrens 1&2 ?

paulern

Recommended Posts

Mitt råd: Hvis du er usikker - La luriumet ligge !

Selv blir jeg veldig skeptisk til alt som heter ett eller annet med "extreme" e.l. Men så har jeg også levd et par sommere med klissete nater og vet litt om hvor mye frustrasjon det skaper og hvor mye jobb det er å skifte de. Jeg vet ikke hva de var behandlet med før jeg kjøpte båten, men teakgulvet så vakkert ut. (altså FØR natene begynte å smelte :-)

Visse årganger av Windy er kjent for ikke å ha de  beste natene.

Mitt råd: Hvis du er usikker - La luriumet ligge !

....Men så har jeg også levd et par sommere med klissete nater og vet litt om hvor mye frustrasjon det skaper og hvor mye jobb det er å skifte de. Jeg vet ikke hva de var behandlet med før jeg kjøpte båten, men teakgulvet så vakkert ut. (altså FØR natene begynte å smelte :-)

...

Signerer på denne! Jeg endte opp med bytte av alle natene på Nimbusen ifjor etter uvørent bruk av Snappy Teak. Ingenting kan sammenlignes med å bruke vinteren på å dra opp klissete nater (hvis de lar seg dra opp da...).

Uansett - test på et lite og usynlig område først, og se effekten.

Redigert av Napoli (see edit history)

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...