Silkebrisen Startet 26.Mars.2017 Del på Facebook Startet 26.Mars.2017 Hei. Vurderer en Mercury 40 fra 97 til min Rana 17 Fisk. Noen som har erfaring med denne type motor? Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 26.Mars.2017 Del på Facebook Svart 26.Mars.2017 Har hatt to av disse. (30HK og 40HK er samme motor). Fungerte veldig greit. Forbruket var ikke noe å si på. Støynivået er helt greit. Ryker lite. Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Silkebrisen Svart 27.Mars.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Har hatt to av disse. (30HK og 40HK er samme motor). Fungerte veldig greit. Forbruket var ikke noe å si på. Støynivået er helt greit. Ryker lite. Da går jeg for Mercuryen. :) Hvordan er det med Autolube-systemet på disse? Er dette å stole på eller bør jeg blande olje i bensinen for å være sikker? Har hørt så mange skrekkhistorier om motorer som har skjært seg pga. autoluben... ;) Sitér dette innlegget Link to post
Gert84 Svart 27.Mars.2017 Del på Facebook Svart 27.Mars.2017 Har hatt 40 hk fra merc og 200 hk fra mariner.. koplet vekk autolube på begge.. er så enkelt at kople vekk og slippe å vere nervøs. ? du får bestilt dele til det hos ravns garage. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.