Lazyjack Startet 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2017 Jeg skal dele og hengsle den ene siden av bordet i salongen i min Bavaria 38 CR. Jeg antar at bordet er i finer så sagflatene må fineres på nytt. Noen som vet om en møbelsnekker i Oslo-området jeg kan stole på gjør dette pent og ordentlig? Sitér dette innlegget Link to post
Havfruene Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Henrik O. Heen. De holder til i Østre Akervei. Har gjort noen jobber for oss til båten og vi er meget godt fornøyde :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2017 Hvis det blir vanskelig for deg å finne et verksted i Oslo kan jeg anbefale deg et par steder her i distriktet. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
bare lek(k)er Svart 28.Mars.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2017 Er "Oslo området" greit? Isåfall anbefaler jeg Hatlehol Snekkerverksted på Slependen. Han er seilbåt man oxo... Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.Mars.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2017 Takk for gode tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.