Jump to content

Havneforum-konkurransen avsluttet, vinneren er....

Ingar

Recommended Posts

I perioden 15-31. august vil det være en egen avdeling der man kan poste bidrag.

Midt i ferien? :rolleyes::rolleyes: Får de som er på ferie i august utdelt låne-PC med wlan for å poste sine bidrag? :lol::lol:

Lars H. BildeBildeBilde

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 3 weeks later...

En annen ting som gjelder havneforumet er oppdateringer..:

gjestehavner som er lagt inn endrer seg,opplysninger er ikke lengere gjeldene,man ønsker å pynte på litt med nyere og bedre bilder osv osv.

Jeg har lagt inn noen og disse er fra sept.03, men jeg finner ikke ut hvordan disse kan endres nå av meg. :confused: SOLO

Pr. i dag har vi har dessv. ikke noen løsning på dette.

Problemet er at i nåværende utgave av Invision er innstillinger for editering og sletting av innlegg globale, dvs. de gjelder for alle forum.

(Skulle gjerne sett at dette var på forum-basis, spes. mhp annonsemarkedet..)

Inntil det kommer en løsning må man poste oppdateringer i Havneforumet som svar på eksisterende emner.

• 4 weeks later...

Og havnen kan være beskrevet i havneforumet fra før.

For å unngå misforståelser ang. dette:

Er havnen beskrevet fra før må man allikevel starte nytt emne i Konkurranse-delen, ikke poste som svar på eksisterende emner i selve havne-forumet.

Skulle noen poste konkurranse-bidrag i feil forum så ta kontakt med oss så flytter vi det til Konkurranse.

• 1 month later...

Ikke den helt store interessen for denne konkurransen.

Men det var vel verdt forsøket, bidragene som kom inn var veldig gode!

Udiskutabel vinner ble Skipper_Worse, gratulerer med en BOSS CD/RADIO, donert av Maritim.!

Det ble svært jevnt mellom nr 2 og 3, men vi havnet til slutt på at GeV blir nr. 2, og får "The Marine Electrical and Electronics Bible" av John C. Payne.

3. plass til atletico1 som får "Boatowner's Wiring Manual" av Charles Wing.

Gratulerer til dere også!

Vi vil kontakte vinnerne.

Takker og bukker også for bok premien, denne er nok midt i blinken, er det noe jeg trenger å vite mer om er det nettopp dette.

Jeg hadde jo planer om å legge inn havnedata også fra den svenske vestkysten, men måtte i begynnelsen av september ut på reise i jobben og har fremdeles ikke kommet hjem, så jeg fikk bare tid til et par danske havner.

Så båtsesongen ble kort i år.

Premien bekreftes herved å være behørig mottatt i dag; nesten som en forsmak på julekvelden ble det i Worses hus da den store esken fra Maritim ble åpnet og innholdet tatt i nærmere øiesyn.

Flotte greier!! Mange tusinde takk til Ingar, det hellige Skibsraad og AS Maritim. Dette kommer til å løfte markedsverdien på Hangarskibet atskillige hakk!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no