crazymm Startet 3.April.2017 Del på Facebook Startet 3.April.2017 Hei. Trenger nye tetteringer på tilten på min Yamaha 85 AET Nr som står på tiltmotor er : 6H1-12 Yamaha OL-1370 Prøvd å ringe norske verksteder/forhandlere men dem mener det ikke går å bytte disse men vil selge meg en ny tiltmotor(bruker ikke så mye penger på en gammel motor) Jeg har selv funnet sprengskisser og deler i usa til slike men di i usa kan ikke garantere att dette passer da det kunne være forskjeller på usa modeller kontra di europeiske. Noen som er flink på dette og kan guide meg til di rette delene? eventuelt en plass jeg kan få kjøpt dette. Vil ha dette i orden før sommeren så jeg slipper å grise masse olje ut i sjøen og på båten hele tiden Mvh John-egil Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
dieselfan Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 Kan du ikke demontere, ta mål av tetningene og bestille fra feks: mits.no (demontere må du likevel for å kunne montere nye ? ) Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 3.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2017 Ja kan gjøre det men båten står på lager nå og kommer ikke til å skru der. men om ingen kan hjelpe med delenr så må jeg nok gjøre det når jeg får hentet den ut. takk for svar :-) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Fjordland Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 (redigert) Opplevde nettop det samme. Oljelekkasje fra trimpumpe til trimmotor. (Oppdaga det ved en tilfeldighet, heldigvis) Åpna opp motor og så børstene va utslitt og. Suzuki ville ha 4700,- for børste kit med tetning. (5200,- for komplett motor!!!) Fant noen børster hos nylund bileletriske, som passa neeesten, modifiserte disse til å passe, ny simmering fra Alf I. Larsen og god som ny. Kosta meg 216,- ?? Redigert 3.April.2017 av Fjordland (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.