tomsunds Startet 3.April.2017 Del på Facebook Startet 3.April.2017 Da ser det ut som den "nye" jolla vår kommer ned på bil i løpet av helgen 8-10April. Og datoen jeg har fått er mandag 10april på morgenen. Den kommer på lastebil uten kran. Har vært i kontakt med Drammen båtservice, og de kan løfte den, men har ikke fått bekreftet om de kan mandagsmorgen. Så trenger et par backup planer, lastebilen den kommer med har et oppdrag og må videre så snart som mulig. Andre jeg kan ta kontakt med i Drammen, som kan løfte av en Fairline Targa 37 og hvor i Drammen. Satser på båtpåske her .. :) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 Prøv Kent Kran og Transport. Mulig båten er i overkant av hva han løfter, men verdt å ta en telefon. Sitér dette innlegget Link to post
tomsunds Svart 3.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2017 (redigert) Er det Kent som holder til Våle/Re i Vestfold? Herregud .. går rundt meg selv .. Holder til i Sande.. Jeg klarer å bruke google selv :) Ja, de klarer det, han løftet ut båten til en kompis av meg som veier noe av det samme. Hvor i Drammen kan man eventuelt få løftet den ut? Redigert 3.April.2017 av tomsunds lazy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 3.April.2017 Del på Facebook Svart 3.April.2017 Tollboden eller Tjømekai. En kjapp tlf til havnemyndighetene så går det sikkert greit. Som alternativer har de Travel-lift på Bokerøya og Drammen Seilforening på Solumstranda. Solbergelva også tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
eriker Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Italmarin i Havnegata har egen truck for båtutsett. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 eriker skrev for 1 time siden: Italmarin i Havnegata har egen truck for båtutsett. Er du helt sikker på det? Så vidt jeg kan se av bildene de publiserer på Facebook så leier de inn mobilkran når de skal løfte ut båter, i hvertfall så store båter som TS sin. De har riktignok en Boatlift som brukes til å kjøre båtene ut og inn av hallen, men denne løfter ikke inn og ut av vannet. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
dennrick Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 (redigert) Drammen Båtservice har en svært truck som løfter det meste. Antar at det er disse det siktes til når Solbergelva er nevnt. Men høres nesten ut som om du har fått ordnet deg allerede. Redigert 4.April.2017 av dennrick (see edit history) Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
eriker Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Key Freak skrev for 2 timer siden: Er du helt sikker på det? Så vidt jeg kan se av bildene de publiserer på Facebook så leier de inn mobilkran når de skal løfte ut båter, i hvertfall så store båter som TS sin. De har riktignok en Boatlift som brukes til å kjøre båtene ut og inn av hallen, men denne løfter ikke inn og ut av vannet. Må innrømme at jeg ikke har sett de løfte med trucken, så det kan godt være at den kun brukes for flytting på land. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.