Jump to content

Utløft av båt Drammen

tomsunds

Recommended Posts

Da ser det ut som den "nye" jolla vår kommer ned på bil i løpet av helgen 8-10April.

Og datoen jeg har fått er mandag 10april på morgenen. Den kommer på lastebil uten kran.

Har vært i kontakt med Drammen båtservice, og de kan løfte den, men har ikke fått bekreftet om de kan mandagsmorgen.

Så trenger et par backup planer, lastebilen den kommer med har et oppdrag og må videre så snart som mulig.

Andre jeg kan ta kontakt med i Drammen, som kan løfte av en Fairline Targa 37 og hvor i Drammen.

Satser på båtpåske her .. :)

eriker skrev for 1 time siden:

Italmarin i Havnegata har egen truck for båtutsett.

Er du helt sikker på det? Så vidt jeg kan se av bildene de publiserer på Facebook så leier de inn mobilkran når de skal løfte ut båter, i hvertfall så store båter som TS sin.
De har riktignok en Boatlift som brukes til å kjøre båtene ut og inn av hallen, men denne løfter ikke inn og ut av vannet.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Drammen Båtservice har en svært truck som løfter det meste. Antar at det er disse det siktes til når Solbergelva er nevnt. Men høres nesten ut som om du har fått ordnet deg allerede.

Redigert av dennrick (see edit history)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Key Freak skrev for 2 timer siden:

Er du helt sikker på det? Så vidt jeg kan se av bildene de publiserer på Facebook så leier de inn mobilkran når de skal løfte ut båter, i hvertfall så store båter som TS sin.
De har riktignok en Boatlift som brukes til å kjøre båtene ut og inn av hallen, men denne løfter ikke inn og ut av vannet.

Må innrømme at jeg ikke har sett de løfte med trucken, så det kan godt være at den kun brukes for flytting på land.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...