880 Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Har i dag gått til anskaffelse av dette skopet: Dersom du jakter på ulyder i båten/motoren er dette bare å anbefale. Pass på at proppene i øret sitter skikkelig slik at all annen lyd utestenges, bruk stangen som følger med og sett spissen på punktet du vil sjekke. Topp verktøy til kun ca. 75,- Quote Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Majali Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 heisann, hvor fant de et slikt til den prisen?? har savnet et slikt.....det er ikke alltid like lett å få plasert skrutrekkeren der man ønsker samtidig som man skal unngå å få håret eller øret i generatorreima.... (ja jeg har prøvd.....) Quote Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
880 Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 (edited) heisann, hvor fant de et slikt til den prisen?? har savnet et slikt.....det er ikke alltid like lett å få plasert skrutrekkeren der man ønsker samtidig som man skal unngå å få håret eller øret i generatorreima.... (ja jeg har prøvd.....) <{POST_SNAPBACK}> BILTEMA.............. Skrutrekkeren har jeg brukt i mange år, den kan ikke måle seg med denne... Edited June 23, 2005 by bmo (see edit history) Quote Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Majali Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 da må jeg jo en tur dit igjen da....:-) Jeg hadde et slikt i forrige jobben min, men det kostet oppunder 1000 lappen.. så jeg har liksom ikke fått kjøpt noe slikt igjen . Men da er det jo overkommelig. Er forresten av den oppfatning at hvis man tar en runde med et slikt stetoskop en gang i sesongen så kan man spare seg for mange store lapper på sikt.... Quote Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts