strawberry Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 Hei! Fikk ny kalesje forrige sesong. Den er "ren og pen", men bærer selvsagt preg av en sesong nær en motorvei! Den er selvsagt potte tett! Har lyst til å vaske den uten å vaske av impregneringen! Hvordan vasker jeg den skånsomt? Med vennlig hilsen Strawberry Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
HansO Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Badekar og BioTex Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Tror jeg ville ringt kalesjemakeren og bedt om råd. Biotex høres umiddelbart for tøft ut, har brukt det selv på møkkette spryhood osv og det tar jo ganske hardt. Grønnsåpe er vel nevnt i noen tråder her. Men spørs hvilken type stoff/kalesje dette er da? Tipper en kalesjemaker med næringsvett har noe lurium til blodpris å selge ;-) Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 4.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2017 Takk for tips! Badekar og Bio-Tex er superfint for møkkete kalesjer som skal impregneres på nytt! Håpet på noe snillere! Fint med tips fra bukken som passer havresekken, men, nei takk! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
Kenneth82 Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Jeg bruker lunkent vann og milo, legger kalesjen utover terrassen og går over med myk svamp.. blir rent og pent, og fortsatt tett ? Alt som tåler vann, tåler Milo sies det ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.