Knappern Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 Blir en uke med påskeferie i år og turen går fra Son og sydover. Vet ikke hvor langt enda men det blir tur uten stress og bare ta det litt som det kommer. Hadde vært fint med Koster eller Strømstad før vi snur. Hvilke planer har dere for påsken? Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Erik Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Skal på Påskefjellet med svigermor Neida, det blir kos det, men kommer nok til å lengte til sjøss innimellom skiturene og bålkosen. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Lazyjack Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Til fjells! Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Her blir det å flytte båten til sommerplass samt rydde inn alt av madrasser mm. Etter det bærer det til Sørlandet uten skute, men med kajakk. Sitér dette innlegget Link to post
geirmund Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Det blir ei uke i Strømstad. Men det blir med bubil. Skal sitte nokre timar og sjå på båtane i havna. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Tar båten inn til Fåreneset (Jelsa), men overnatter i hytte med familie. Så blir det forhåpentligvis fint vær og fine dagsturer ?? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Det blir Hardangervidden i påsken, og sjøsetting av båten helgen etter påske.. Sitér dette innlegget Link to post
DagOve Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Florø-trøndelag Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Hjemmepåske. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lovart låring Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Det blir Gåsa i Singlefjorden som base med noen venner tenker jeg. Det obligatoriske bålet skal fyres opp, og ved skal hentes og kappes så vi har ved for flere dager. Matlaging på bålet, og noen pilsner mens vi underholder hverandre med de obligatoriske historiene om dette og hint. Det skal jammen bli godt. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Pequod Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 I år blir påskeferien i Nice i Frankrike, så jeg får ikke brukt påsken til å jobbe med oppussing heller... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
dennrick Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Ref svarene over: Min Påske blir ikke svigermor, fjell, bobil, hytte, hjemme, eller utlandet. Men ønsker dere alle en God Påske! Det er mange grunner til å ikke være i båten i påsken Familien sjøsetter fredag i Solbergelva (Drammeselva), flytter inn i båten og tøffer ut elva mot Holmsbu, klare for videre ferd ned mot Tjøme lørdag. Her er et bilde fra ifjor, tatt 22.03 på vei ut Drammensfjorden mot Horten: Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Scand 360 dc Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Vi sjøsetter nå til fredag, da er det sesongstart og båtpåske. Det skal bli fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
slendrian Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Vinterfiske i Lofoten =) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Pequod skrev for 8 timer siden: I år blir påskeferien i Nice i Frankrike, så jeg får ikke brukt påsken til å jobbe med oppussing heller... Om dere får anledning, ta en tur til Antibes som ligger rett ved/sør for Nice. "Småbåthavna" er virkelig noe for seg selv :-) Og gamlebyen ned mot sjøen er nydelig. Også en god anledning til å spise godt på en restaurant, eller bare nyte et glass vin eller dobbel espresso på en uterestaurant. Får en tatt ei drosje til bystranda så er alt på en og samme plass. Båthavna nord, bystranda sør og gamlebyen vest. Alt på ett og samme sted så en slipper å gå beina av seg. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Pinkvin skrev for 2 timer siden: ..så en slipper å gå beina av seg. Morsom avslutning på svaret til Pequod det der, Pinkvin Her blir det påsketur i området Tjøme-skjergården. Har fri fra fredag, så det blir skikkelig ferie i år. Gleder meg ! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Her er en av stedene vi skal i påsken: Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Til opplagsplassen... Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Ms Fortuna Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Tradisjonen tro blir det vel Son, som alle de tidligere år. Er en helt fin avstand for årets første skikkelige testtur det. Sitér dette innlegget Link to post
Lykke R Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Hardangerfjorden, satser på Rosendal som første mål skjærtorsdag, så få vi se .. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Blir Roma...uten båt. Får ikke båten før 5/5 så blir litt sjuk av alle dere som skal utpå..... Sitér dette innlegget Link to post
Airbag420 Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Blir vår klargjøring i påsken, kanskje vi jeg rekker å blir ferdig, at noen har ledig tid i tønsberg til og løfte en 23 fot båt utpå! Hvis ikke blir det uken etter :) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Pinkvin skrev for 5 timer siden: Om dere får anledning, ta en tur til Antibes som ligger rett ved/sør for Nice. "Småbåthavna" er virkelig noe for seg selv :-) Og gamlebyen ned mot sjøen er nydelig. Også en god anledning til å spise godt på en restaurant, eller bare nyte et glass vin eller dobbel espresso på en uterestaurant. Får en tatt ei drosje til bystranda så er alt på en og samme plass. Båthavna nord, bystranda sør og gamlebyen vest. Alt på ett og samme sted så en slipper å gå beina av seg. Takk for tips, Pinkvin! Var i Antibes for to år siden og fikk med meg båthavna! Vi bruker også å dra til Monaco ettersom det bare er snaue 15 minutter med tog. Fast tradisjon å gå ned til havna der og se om den gamle Nidelven med rundsitter fremdeles ligger der! Jobben har ferieleilighet i Nice, og vi har vært der i tre år på rad i vinterferien, men i fjor var jeg mer opptatt av å komme i gang igjen på jobb og med båtlivet etter mitt Annus Horribilis i 2015, så da ble det ingen tur. I år ble det påskeferie. Ser at dagtempen ligger på 17-19 grader der til uka, så jeg vurderer å ta med shorts... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Worry II skrev for 2 timer siden: Morsom avslutning på svaret til Pequod det der, Pinkvin Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Knappern Svart 7.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2017 Da var påskeferien 2017 i gang?. Testing av ny båt blir gøy? Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.