rmyra Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 Jeg holder på å montere sånn blå septiktank fra Maritim. Der er utsparinger til å skru på rørstusser for slanger. Bør jeg bruke Gjengetape eller stry mellom gjengene? Eller er det noe annet jeg bør bruke der? Noen som har noen erfaringer her. Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 (redigert) Jeg liker ikke gjengetape, da det ikke er rom for å dra tilbake på gjengene. Jeg bruker hamp eller Loctite gjengetråd. Redigert 4.April.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 (redigert) Generelt er det vel slik at du bør bruke gjengeteip på plastdeler. Jeg bruker hamp på feks messing og bronsedeler og gjengeteip på plastdeler. Hehe....Tom Rør og jeg skrev svar samtidig.... Poenget er vel iallefall uansert at for å få det tett slik trådstarter ønsker så må man bruke et tetningsmiddel. Redigert 4.April.2017 av Gabi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.