Kåja Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 Jeg skal bytte ut skyvelukene i styrehustaket med vanlige takluker. Jeg tenkte i den forbindelse å forsterke taket som er veldig svakt. Planen er å legge på 25 mm polyuretanplater og legge på polyester og glassfiber. Jeg vil da få et slett tak uten forhøyningene for skyveskinnene. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal feste polyuretanplatene til det eksisterende taket. Om noen har tips, er jeg takknemlig for det. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Et par bilder av taket ditt hadde gjort seg, da tipper jeg du får plenty med svar Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kåja Svart 5.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2017 Her kommer et par bilder av taket. De to rørrekkene midt på taket er for avstivning. Det hjalp litt, men fremdeles føles det veldig svakt. Rørene skal bort når taket blir forsterket. Grunnen til at jeg vil skifte luker er at skyvelukene ikke er lufttette. Det trekker voldsomt fra dem. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Ok, forstår. Da tror jeg at jeg ville gått for divinycellplate isteden. Denne primer du med polyester og limer fast før du laminerer. Til slutt skjærer du ut for ny luke. Her er en tråd om å lime divinycell mot eksisterende glassfiber. Divinycellplatene er ikke veldig dyre, og du handler dem hos Diab. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kåja Svart 5.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2017 Jeg trodde at divinycell var polyuretanskum, men jeg ser nå at det er feil. Jeg hadde tenkt å bruke divinycell, men det er problem å få tak i limsparkel som tydeligvis er det beste. 20 kg er i meste laget for meg. Noen som vet om noe i mindre pakninger? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Hva med å lime den med fortykket epoxy? Plata primer du i så tilfelle med epoxy først. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
boble65 Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Vist det bare er for at lukene ikke er lufttette hvorfor ikke bare legge noen pakninger ? Og heller forsterke med polyester glassfiber og ett spant på undersiden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.