Ancas Startet 23.Juni.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2005 har lett og søkt etter adresse/firma hvor jeg skal sende bestilling etter vimpel, er det noen som kan gi meg en snarvei dit ? Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
mavi Svart 23.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2005 Her er effektene Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 23.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2005 betaler jeg til båtplassen , så bestiller dere til meg? har jeg forstått dette rett ? Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ingar Svart 23.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2005 betaler jeg til båtplassen , så bestiller dere til meg? har jeg forstått dette rett ? Delvis, man betaler til oss og så sender vi fra vårt lager.Dette ligger under Medlemssider, link øverst til høyre på alle sider. Sitér dette innlegget Link to post
Ancas Svart 23.Juni.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2005 takk Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
bjaas Svart 23.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2005 Delvis, man betaler til oss og så sender vi fra vårt lager. <{POST_SNAPBACK}> Psst! - Jeg sendte betaling for en vimpel for noen uker siden (1. juni); tror du at jeg får den før ferieturen om to uker? Bjaas Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Ingar Svart 24.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2005 Psst! - Jeg sendte betaling for en vimpel for noen uker siden (1. juni); tror du at jeg får den før ferieturen om to uker? Bjaas Blir sendt i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.