Ancas Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 har lett og søkt etter adresse/firma hvor jeg skal sende bestilling etter vimpel, er det noen som kan gi meg en snarvei dit ? Quote CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ancas Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 betaler jeg til båtplassen , så bestiller dere til meg? har jeg forstått dette rett ? Quote CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ingar Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 betaler jeg til båtplassen , så bestiller dere til meg? har jeg forstått dette rett ? Delvis, man betaler til oss og så sender vi fra vårt lager.Dette ligger under Medlemssider, link øverst til høyre på alle sider. Quote Link to post
Ancas Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 takk Quote CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
bjaas Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Delvis, man betaler til oss og så sender vi fra vårt lager. <{POST_SNAPBACK}> Psst! - Jeg sendte betaling for en vimpel for noen uker siden (1. juni); tror du at jeg får den før ferieturen om to uker? Bjaas Quote - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Ingar Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Psst! - Jeg sendte betaling for en vimpel for noen uker siden (1. juni); tror du at jeg får den før ferieturen om to uker? Bjaas Blir sendt i dag. Quote Link to post
Recommended Posts