Lazyjack Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 (redigert) Har prøvd BT sitt men det vaskes bort med en gang. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe vannfast fett av god kvalitet som holder seg på plass? Skal benyttes på tanningen på en foldepropell. Redigert 4.April.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Anbefaler generelt dette: http://www.jetlubecanada.com/pages/Alco_EP73_Plus.html jeg bruker dette i sjøvann ned til 2800m Om du hadde fortalt hva du skal bruke det til ville du kunne fått et spesifikt råd og ikke et generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Har også erfaring med et fett fra Klüber som har utrolig god vedheft, men husker ikke akkurat hvilket http://www.klueber.com/en/ Det var av sorten som når du får det på fingrene så får du fa... ikke vasket det vekk. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
index Svart 4.April.2017 Del på Facebook Svart 4.April.2017 Aqualube er noe av det mest vannfaste som finnes! Grønt og klebrig, og noe kliss å jobbe med, men suverent til bruk under vann! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dieselfan Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Skal det gå bronse mot bronse ? Da kan du også vurdere Molybdenum disulfide basert fett (drivakselfett på biltema) Det er også et fett som setter "vaske-henda-teknikken" på prøve Komodo :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 5.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2017 22 hours ago, dieselfan said: Anbefaler generelt dette: http://www.jetlubecanada.com/pages/Alco_EP73_Plus.html jeg bruker dette i sjøvann ned til 2800m Om du hadde fortalt hva du skal bruke det til ville du kunne fått et spesifikt råd og ikke et generelt. Det har jeg da ikke forsøkt å holde hemmelig, det står i postingen min Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 (redigert) Dieselfan pusler nok ikke så mye med foldepropell ? Forøvrig bruker jeg nevnte molybdenum fra bt på vinsjene mine... mener jeg brukte sånn blått propellakselfett fra quicksilver på min foldepropellen. -siden jeg hadde det for hånden, da jeg bruker det på DPH-drevet. Om det gjorde nytta og var bedre enn noe annet.. vet ikke. ? Har ikke hatt seilbåten oppe på to år. Redigert 5.April.2017 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Kluber har en type som brukes offshore og på dokkporter. Fant dessverre ikke boksen i kjelleren så noen andre får hjelpe med fullt navn Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 5.April.2017 Del på Facebook Svart 5.April.2017 Lazyjack skrev for 1 time siden: Det har jeg da ikke forsøkt å holde hemmelig, det står i postingen min Javisst gjør det det, etter at du redigerte og jeg hadde svart deg.... Høne/egg..... egg/høne Sitér dette innlegget Link to post
svendis Svart 6.April.2017 Del på Facebook Svart 6.April.2017 Aqualube/ aquashield Mulig å få klørne i en tube på Tess Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.