simon_a Startet 4.April.2017 Del på Facebook Startet 4.April.2017 (redigert) Jeg ønsker å lage en "fjernstyrt" tankvelger mellom mine 2 tiltenkte tanker i Zip- prosjektet mitt. Jeg ser da for meg en 3 veis kuleventil med elektrisk aktuator. Er det noen som har slikt? Eller en bedre ide? Det finnes en rekke forskjellige typer av aktuatorer og ventiler, men jeg finner ikke ut om disse er egnet for bensin. Er det ikke slik at dersom det skal renne bensin igjennom denne må/ bør den ha en annen klassifisering enn om den er tiltenkt diesel/ olje. De fleste er også 24v. Hva skjer om den kobles på 12v, vil aktuatoren bare åpne seinere? Redigert 4.April.2017 av simon_a Skriveleif i emnetittel (see edit history) Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
simon_a Svart 4.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2017 Her er et eksempel, denne er 2 veis. På det andre bildet ser vi en 3 veis, men kan dette trygt brukes med bensin? Sitér dette innlegget Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.