Dr Nelson Startet 4.April.2017 Link til dette innlegget Startet 4.April.2017 (redigert) Noen som trenger å legge på ny fenderlist? Jeg laget meg nettopp en selv, og det gikk med 5 kappskiver, teip, trevirke og en varmtvannsbereder. Virker med 230v og varmer opp til ca 70C som var perfekt temp. Hentes i Sandnes området. Redigert 4.April.2017 av Dr Nelson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 4.April.2017 Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 Tips en Båtforening i nærområdet om kokeren. Denne er fin til utlån. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 4.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 Ja! Det skal jeg gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Genialt produkt! Du skulle nesten gitt den bort mot et forbehold om at andre baatplassenmedlemmer kan låne den etter behov. Utrolig praktisk den dagen man trenger en slik sak. Utfordringen er selvsagt at noen må ha den stående. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Komodo skrev for 3 timer siden: Genialt produkt! Du skulle nesten gitt den bort mot et forbehold om at andre baatplassenmedlemmer kan låne den etter behov. Utrolig praktisk den dagen man trenger en slik sak. Utfordringen er selvsagt at noen må ha den stående. Støtter den Komodo Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Ingen båtforeninger som har svart på om de vil ha den enda. Men jeg har den ihvertfall og har plass til den. Så hvis noen her inne vil låne den er det bare å sende melding. Funka ihvertfall veldig godt, og min nye fenderlist sitter perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Forslag: Den som låner den først oppbevarer den frem til neste lån.. Såkalt båtplassen-kjedebrev (for de som husker hva det var) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Enig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.