freeforc Startet 4.April.2017 Link til dette innlegget Startet 4.April.2017 Lukelåse. Har 25st som gis bort til dem som trenger noe slik til prosjektet sitt. Jeg fikk en kasse full av slike og trenger ikke flere sjøl. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.April.2017 Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 Ahh, de var flotte! Jeg melder meg herved som mottager Har planer om et par luker i Draco-jolla når jeg kommer så langt i prosjektet Prosjekttråd her: Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
boble65 Svart 4.April.2017 Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 Trenger du alle kommodo ?? Jeg kunne trengt 6 eller flere slike jeg? så stiller meg gjerne i kø vist ikke Kommodo trenger alle? Sitér dette innlegget Link to post
Thomas mortensen Svart 4.April.2017 Link til dette innlegget Svart 4.April.2017 (redigert) Henger meg på hær, skulle hatt fire stikk til motorluka mi ? Redigert 4.April.2017 av Thomas mortensen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Hvis det er noen igjen, kan jeg godt få 1 stk. Til dreggluka framme Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Tar gjerne 4 stk til diverse luker til Alicraft prosjektet mitt. :-) Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
oechri Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Tar gjerne 2 stykk til Balticen min Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Hulda melder sin interesse med 4 stk. Sitér dette innlegget Link to post
freeforc Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Jeg bor på vestlandet 6817. Di kan sikkert sendes i en polstra konvolutt. eller liten boks som brevpost. Om dere som har meldt intresse kan sende meg postaddr på melding, tar vi det derfra. Jeg har beholdt noen til meg sjøl, for plutselig har jeg rota meg bort i ett nytt prosjekt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Om det er flere igjen, tar jeg en eller to stykk Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Kunne trengt 2 stk men er vel sent ute? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Fjordgubbe Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Ja, slik verkar markedsmekanismen. Når einting er gratis vert behovet nærast uendeleg. (For å regulere dette kunne du ha teke litt for dei. Då ville etterspørselen minka. No får du vanskar med å fordele dei. Er dei syrefaste er dette dyre beslag. Skulle hatt nokon eg og, i reserve.) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y MAMOSA Svart 5.April.2017 Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 JA! Jeg trenger 6 stk slike om du har flere igjen? Sitér dette innlegget Link to post
freeforc Svart 5.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2017 Det blei en veldig pågang, Det får bli etter første mann til mølla prinsippet. Jeg sender etter rekkefølge til di som har meldt seg i min innbox. Så håper jeg at di som får dem har bruk for dem, slik at det ikke bare blir kjekt å ha i rotekassa. Di er syrefaste, det så må skiftas på di er en oringstettning som en får på biltema eller andre plasser di selger Oringer. Sender PM til di som får i posten. Det blir nok ca 100kr i porto. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.