andrinepn Startet 6.April.2017 Del på Facebook Startet 6.April.2017 Hei, hvor i indre oslofjord er det mulig å bo i båten fast? Gjerne et sted der man finner de fleste fasiliteter(dusj, vaskemaskin osv). Og hvor mye koster det månedlig å bo i båt for to stk ca? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 6.April.2017 Del på Facebook Svart 6.April.2017 Jeg vet at det er noen fastboende på Storsand men jeg vet ikke hvor mye det koster ellers kan jeg tenke meg det er flere steder som har muligheter for det og sikkert veldig varierende priser. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Pequod Svart 7.April.2017 Del på Facebook Svart 7.April.2017 Aker Brygge Marina har tilbud om dette - men er sikkert den dyreste havna å bruke til det! Vet også at det er/var noen båtboere i Frognerkilen. Men priser og slikt vet jeg ikke så mye om. Aker Brygge Marina har noen priser oppgitt på hjemmesiden, men jeg har ikke satt meg ned for å regne på det! :-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.