Biam1 Startet 7.April.2017 Del på Facebook Startet 7.April.2017 Hei, har malt en luke med hvit Biltema 2 komp maling (for plast). Skulle gjerne ha litt mer gråtone på andre strøk. Har stående en skvett med sort bengalack. Noen som vet om jeg kan blande inn litt av den? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 7.April.2017 Del på Facebook Svart 7.April.2017 (redigert) Jeg er ikke kjemiker men dette høres ut som en kjempedårlig ide. I 2-komponent maling skal de to komponentene inngå en kjemisk reaksjon som får sluttresultatet til å bli et hardt og sterkt produkt med en blank overflate. Bengalack blir vel et fremmedelement her og sluttproduktet blir helt upredikterbart. Redigert 7.April.2017 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 7.April.2017 Del på Facebook Svart 7.April.2017 Det er en dårlig ide, med mindre man ønsker et svært "spennende" resultat. Ville tatt kontakt med en lakkerer eller forhandler av billakk (f.eks. Santec i Sandnes) og hørt med dem om de har kompatibel brekkfarge til deg. Selv kjøpte jeg inn litt av to-komponenten til Biltema og har blandet farger internt i samme lakksystemet (herderen er blank, basene inneholder fargene). Noe dyrt om man bare trenger bittelitt fargetilsetning, men en mulighet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.