boble65 Startet 7.April.2017 Link til dette innlegget Startet 7.April.2017 Tenkte jeg skulle lage en tråd med film og bilder fra båtliv i Vesterålen og Lofoten da vi alle vet at dette er den fineste plassen i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 8.April.2017 Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Ja, dette kan bli en flott tråd! Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Spørs vel om det er så mange her ifra på baatplassen ? uansett er det noen på ferie og slikt så legg gjerne ut bilder ? var en liten tur utpå idag og kjørte litt? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 8.April.2017 Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Bør bli masse flott her. Kom gjerne med tips om plasser en bør besøke, både uthavner og gjestehavner. Håper å få tatt turen nordover en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 8.April.2017 Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Vi har en plan om å ta en tur "sørover" etter hvert. Blir nok ikke i år, kjerringa har allerede lagt flere planer enn vi har ferie til å gjennomføre. Enig med deg om Vesterålen, noe av det fineste man får. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 8.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Ikke fra båt da men ett sommerbilde fra Skrova ? Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 8.April.2017 Link til dette innlegget Svart 8.April.2017 Vi bor i vest-Lofoten og har båt og kommer nok til å dra på endel helgeturer rundt i Lofoten og kanskje Vesterålen, kjekt om en da kan treffe likesinnede. Rune & Veronica Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Fin tråd du har startet boble65. Vi ligger her under geita og venter på knakende påskevær med sol og skyfri himmel. Men det lar vente på seg. Ser de lengre sør på kysten har en "trollmann" med trommer som tryller bort skyer og vind ved behov. Har vi noen her oppe i Vesterålen Lofoten som kan hjelpe oss med slike problemer? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 navid skrev for 1 time siden: Fin tråd du har startet boble65. Vi ligger her under geita og venter på knakende påskevær med sol og skyfri himmel. Men det lar vente på seg. Ser de lengre sør på kysten har en "trollmann" med trommer som tryller bort skyer og vind ved behov. Har vi noen her oppe i Vesterålen Lofoten som kan hjelpe oss med slike problemer? Dere er alltid i våre tanker, navid, og vi ønsker dere alt godt! Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 10.April.2017 Link til dette innlegget Svart 10.April.2017 Fin tråd du har opprette 'boble65': Ja, Lofoten og Vesterålen har alt fra godvær og himmelske naturopplevelser, til allskens typer (u)vær med - dertil behov for "godt sjømannskap". Det er en stund siden jeg var (aktiv) på baatplassen, men nåe er jeg tilbake med ny skute. For å vekke gode minner, drister meg atter frempå med en gammel "Filmglimt fra Nord-Norge/Lofoten 2005 - tilsatt vakker musikk", som jeg laget for en god stund siden. Kanskje filmen kan sette i sving "båt/sommer-lengselen" for noen og enhver av oss...? For snart er den jo atter her – våren altså, og deretter sommeren, forhåpentligvis OGSÅ i Nord-Norge......http://tromsoo.com/jarmath/lofoten_2005.htm Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 Takk til Zitt som har også oss her i nord i sine tanker når han tar sine tromme-hvirvler. Jaggu ser det da ut for at det hjelper også. Og utsiktene videre i påskehelga ser virkelig lovende ut. Som jma001 sier; "Ja, Lofoten og Vesterålen har alt fra godvær og himmelske naturopplevelser, til allskens typer (u)vær...." Vi i Kathleen ønsker alle, både i nord og sør en riktig God Påske! Sitér dette innlegget Link to post
jma001 Svart 12.April.2017 Link til dette innlegget Svart 12.April.2017 (redigert) Cirrus - skuta mi, skal nordover fra Arendal i løpet av juli... Ser fram til dette. Tar nok turen innom Lofoten på vei nordover. Enn så lenge koser man seg på land (på hytta). Ser det er fint - og godt vær, i Svolvær... Alle - spesielt båtfolk, ønskes god påske med følgende hyttebilde: Redigert 12.April.2017 av jma001 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 16.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2017 Var en tur utpå Hadselfjorden idag sammen med min datter og kjørte båt og fiska ? ingen fisk men blikkstille og fin tur? Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 16.April.2017 Link til dette innlegget Svart 16.April.2017 Grattis med fin tråd boble 65, slike bilder blir vi aldri lei av Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Brigg Svart 16.April.2017 Link til dette innlegget Svart 16.April.2017 (redigert) Jeg kan bidra med noen bilder fra da vi hentet båten vår i Harstad sommeren 2009 og tok et sveip innom Vesterålen og Lofoten på tur sørover. Parti fra Trollfjorden: Nyvågar: Stamsund: Henningsvær: På tur over Vestfjorden mot Kjerringøy: Redigert 16.April.2017 av Brigg (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Sivijo Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Div bilder fra båt turer i sommer ? Magisk natur ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Er frå Vestlandet, her og er pen natur, men samd i at Vesterålen og Lofoten kanskje er den finaste staden i Norge. Men husk å få bilda skarpe! Naturen her fortener det! (Mogeleg det er lagt inn ein begrensing på sida, kva veit eg.) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Kan selvfølgelig bidra med et par filmer fra turer i området fra 2014 og 2015. 2016 gikk turen til Sandnessjøen, men denne filmen har ikke så mye fra denne trådens sitt område. Hvor 2017 går, er ikke avklart enda. Men tradisjon tro har jeg en tendens til å havne i Lofoten hehe. ps. er dårlig å klippe filmene, så det må spoles for egen maskin! Her var vi først sørover gjennom Ramsund til Tranøy fyr og videre sørover forbi Nordskot og Leinesfjord. Da snudde vi siden regnværet var på tur nordover. Krysset vestfjorden ut av Nordskot til Skrova. Forholdene taler for seg selv. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
boble65 Svart 17.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Fine filmer? må ha vært fine turer? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Sivijo skrev for 5 timer siden: Jeg la merke til denne båten i forgrunnen her. Noen som vet hva den heter? Likte den. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 (redigert) Vi tok turen fra Bodø via Lofoten, og hjem til Oslo sist sommer, og Lofoten er noe helt spesielt. Legger ved noen lofotbilder TrollfjordenFar fikk Lofottorsk NusfjordMor fikk også Lofottorsk Og måka :-)Kabelvåg TrollfjordenSvolværTrollfjorden Henningsvær Redigert 17.April.2017 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sivijo Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Zitt skrev 6 minutes ago: Jeg la merke til denne båten i forgrunnen her. Noen som vet hva den heter? Likte den. Vanskelig og si , men ser jo nesten ut som en ombygd seil båt ? Kan jo evnt ringe å gøre med firmaet ;) bildet er tatt i svolvær. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 17.April.2017 Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Ikke stress med det, Sivijo! Tom Rør, skulle ikke forundre meg at du har gjort deg skyldig i trengsel i Lofoten til sommeren! Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 17.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2017 Mye flotte bilder her? kjempegreier? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.