chrisrik Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Det er vekslende meldinger altså.. Spent på hva han ender opp med. Blir det bare skit, spørs det hva vi gjør. Du får følge med på AIS navid. Har vi ankra opp byr jeg på ankerdram. Hvis ikke får du by på kaffe (som antakelig har noe bedre fasiliteter ombord ). Lytter på 16! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
navid Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Kaffe skal det nok alltids bli ei råd med . Må benytte anledningen og spørre boble65 om hvor de serverer den beste fiskesuppen i Stokmarknes? Greit å ha det klart i tilfelle det blir tur... Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Hehe har aldri vært ute og spist fiskesuppe? men vil vel holde en knapp på Icequeen på børøya når det gjelder mat. Vet ikke om di har åpent hele tiden. Har jo Rødbrygga også med ganske grei mat og god meny. Mener det sto no en dag der at di hadde god fiskesuppe?Er vel gjestebrygge på begge stedene som ligger nært hværandre? Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Icequeen og Rødbrygga er notert. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 13.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Icequeen er åpent fra onsdag til lørdag fikk jeg beskjed om? en venn som er kokk der. På Sortland er det vel noen plasser også og spise. Bare styr unna kinaen? det smaker jo likt i hele regionen? thaitakeawayen er mye bedre friskere og rimelig og mye og god mat? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 14.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2017 Grått her oppe for tiden.. blir nok bedre om en uke eller to? Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 17.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Til info har jeg fått vite at de har bensin, diesel og grønndiesel på kai ved kråkeberget! Http://www.fjordcamp.no Så disse blir vi å avlegge et besøk! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
boble65 Svart 25.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 På liten ferie tur til Skrova i Lofoten ? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 Takk for superfine bilder! Hilsen en som er godt over gjennomsnittet fascinert av fjell! Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 25.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2017 Flotte bilder. Jeg har denne boken som sommerlektyre, og her har Skrova en sentral rolle. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
boble65 Svart 26.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Fint på Skrova idag og? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 26.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2017 Vært ute en tur med båten og sotte line mellom Skrova og Lillemolla (det loddrette fjellet) deilig ver idag.? langt der nede på en bildet ser vi Skutvik litt til venstre i bildet. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 27.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2017 Herlige sommerbilder. Heldig du boble65 som er på riktig side av tåkebeltet. Her hos oss på Myre "svimer" vi fortsatt rundt i tåka. En ting jeg har lurt på de gangene jeg har gått forbi Skrova og Molla, tilhører de øyene Lofoten eller Vesterålen? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 28.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2017 Litt bilder fra Skrova og en liten tur i svolvær? svolværgeita oppi fjellet der en plass? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 6.August.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2017 Litt augustbilder fra hadselfjorden ? slikt syns jeg er kos og leve på når det er vinter og en gleder seg til sommer ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.