Leif Steinar Startet 8.April.2017 Link til dette innlegget Startet 8.April.2017 Hei. Jeg overhaler en gammel BMC 2.52, og mangler peilepinne til å sjekke oljenivå. Er det noen med samme motor som kan måle peilepinnen sin? Trenger målene fra A-B og A-C (se bilde) Med disse målene kan jeg tilpasse en annen peilepinne. Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe med dette, da jeg ikke får bestilt ny. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 9.April.2017 Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 (redigert) Hei, og velkommen til baatplassen. Kan ikke hjelpe med disse målene, men motoren skal ha 6,6 liter olje. Da er olje til filter og oljekjøler innkludert. Da klarer du kanskje å lage ny pinne når riktig oljemengde er fylt på. Redigert 9.April.2017 av hegra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leif Steinar Svart 9.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2017 Hei, og takk for svar :-) Har fått målt en, og funnet ut at målet A-B=55cm og A-C=56cm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.