Leif Steinar Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 Hei. Jeg overhaler en gammel BMC 2.52, og mangler peilepinne til å sjekke oljenivå. Er det noen med samme motor som kan måle peilepinnen sin? Trenger målene fra A-B og A-C (se bilde) Med disse målene kan jeg tilpasse en annen peilepinne. Håper noen kan ta seg tid til å hjelpe med dette, da jeg ikke får bestilt ny. Quote Link to post
hegra Posted April 9, 2017 Share Posted April 9, 2017 (edited) Hei, og velkommen til baatplassen. Kan ikke hjelpe med disse målene, men motoren skal ha 6,6 liter olje. Da er olje til filter og oljekjøler innkludert. Da klarer du kanskje å lage ny pinne når riktig oljemengde er fylt på. Edited April 9, 2017 by hegra (see edit history) Quote Link to post
Leif Steinar Posted April 9, 2017 Author Share Posted April 9, 2017 Hei, og takk for svar :-) Har fått målt en, og funnet ut at målet A-B=55cm og A-C=56cm. Quote Link to post
Recommended Posts