Johnson 20 Startet 10.April.2017 Del på Facebook Startet 10.April.2017 Hei. Har en johnson 20 hk 1981 model. Det er utak på siden av motren der man kan båkoble til lantarne. Jeg lurte på om jeg kunne koble opp likereter med regulator slik at jeg kan lade batteri.? Har en likereter fra en yamaha 30 hk usiker om det sitter regulator inni den. Kan jeg bruke denne på johnson ? I så fall vis jeg ikke kan bruke den, hvor får man takki på nett helst i norge? Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 10.April.2017 Del på Facebook Svart 10.April.2017 Du kan sikkert bruke den fra Yamaha. I tillegg bør du nok ha en spenningsregulator da det kan bli litt høy spenning ved fullt pådrag. Tipper at de 2 grønne skal på vekselspenningen ut fra spolen på motoren, og den rød er nok + Sitér dette innlegget Link to post
Johnson 20 Svart 10.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2017 Jadalber: er ikke det likeretter med speningsregulator ? Hvem ledninger kommer strømmen ut av???? Sitér dette innlegget Link to post
jadalber Svart 10.April.2017 Del på Facebook Svart 10.April.2017 Du kan jo prøve med et multimeter og se om den regulerer :) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 10.April.2017 Del på Facebook Svart 10.April.2017 Nei du kan ikke bruke den , på jonson er det 3 fas som kommer ut på den du har der er det 1 fas Sitér dette innlegget Link to post
Johnson 20 Svart 10.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2017 Bernt. Hvor får man takki til johnosn da? Link? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.